تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳

چالش جدید برای کامالا هریس| رای کندی جونیور به سبد ترامپ ریخت؟

کناره‌گیری رابرت اف کندی جونیور کار کامالا هریس را که در چند در هفته اخیر از ترامپ جلو افتاده بود سخت خواهد کرد.

چالش جدید برای کامالا هریس| رای کندی جونیور به سبد ترامپ ریخت؟

رویداد ۲۴ | رابرت اف کندی جونیور، نامزد مستقل ریاست جمهوری از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی صرف نظر کرد و این خبر خوبی برای دونالد ترامپ است.

آنطور که خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده ستاد انتخاباتی کندی در یک شکوائیه قضایی در دادگاهی در پنسیلوانیا حمایتش را از ترامپ اعلام کرده است.

کندی جونیور در سخنرانی خود در آریزونا هم خطاب به حاضران گفت: «آیا رئیس جمهوری نمی‌خواهید که از آزادی‌های آمریکا محافظت کند و از ما در برابر ظلم محافظت کند؟ آیا محیط امنی برای فرزندان خود نمی‌خواهید؟ آیا رئیس جمهوری نمی‌خواهید که آمریکا را دوباره سالم کند؟ آیا نمی‌خواهید؟ رئیس‌جمهوری که ما را از جنگ‌ها بیرون می‌آورد و طبقه متوسط ​​را در این کشور بازسازی می‌کند.»

ا️و در انتقاد از هریس و حزب دموکرات نیز گفته: «حزب دموکرات نامزدی را برگزید که در سال ۲۰۲۰ بدون برنده شدن حتی یک نماینده الکترال کناره گیری کرد.»

کندی جونیور گفت: «️عمو و پدرم-پرزیدنت کندی- برای مناظره‌ها ارزش قائل بودند. آن‌ها به توانایی خود برای رویارویی رودررو با هر رقیب در نبرد ایده‌ها می‌بالیدند. آن‌ها تعجب خواهند کرد اگر بدانند که یک نامزد ریاست جمهوری از حزب دموکرات، مانند معاون رئیس جمهور هریس، به مدت ۳۵ روز برای یک مصاحبه یا ملاقات برنامه ریزی نشده با رای دهندگان حاضر نشده است، و این کاملا غیر دموکراتیک است.»

باید دید که این کناره‌گیری و حمایت واقعا چقدر به نفع ترامپ تمام خواهد شد. به نظر می‌رسد که حمایت وی از ترامپ کار کامالا هریس را که در هفته اخیر طبق نظرسنجی‌ها از ترامپ جلو افتاده بود، سخت کند؛ به خصوص در ایالت‌های چرخشی.

️تونی فابریزیو، تحلیلگر نظرسنجی‌های انتخاباتی می‌گوید کناره گیری رابرت اف کندی جونیور از رقابت‌های انتخاباتی و حمایت از ترامپ «خبر خوبی» برای ترامپ است. ️از آنجایی که کندی ۵ درصد از رقابت‌های ریاست جمهوری را در ۷ ایالت نوسانی در اختیار دارد و با کناره گیری به نفع، اکثریت رای دهندگان او به ترامپ رای خواهند داد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما